martes, 24 de enero de 2012

وحشتيني قوى:):)*_^

وحشتيني قوى:):)*_^

وحشني قوى انى اتكلم معاكى بالسعات:P :P

وحشني أكلمك وانا مستخبي من اخويا فى الصالون ف عز البرد:P :P
...

عشان اعرف اكلمك وميرخمش عليا *_^

وحشني قوى لما ابقي بكلمك وبابا يدخل عليا ويقولى ارمى التليفون دة وقوم زاكر :):)

واقعد اقوله ده احمد صاحبي*_^ بيسال على معاد الدرس وهيقفل ع طول

وحشني اقف قدام المرايا ييجي نص ساعه قبل ما اجيلك عشان يبقي شكلي موز

كدة ومتانتك عشان اعجبك:P :P وامى كل ما تدخل عليا تقولى مش عارفه بتحبك ع ايه

المنيله دى :):):P :PD: D

وحشني تقوليلي حلوة قصه شعرك دى *_^

وحشنى ملامح وشك لما بتشوفى بنت بتبصلي او انا ببص ع حد تانى *_^

بحس انك عايزة تخنقيني واقعد اقولك اصل الشمس ضاربه ف عيني

وتبقي الساعه 9 بليل وانتى هيبقي نفسك تضحكى بس تمسكى نفسك

وتقوليلي :: اروح اجيبلك رقمها بالمرة :::):)

اسكت وابص ف عنيكي واقولك بعشقك:P :P
D: D
وترخمى وتقوليلي انا مبقتش باكل من الكلام دة

وساعتها هقولك بردة بحبك هتقوليلي وانا كمان بحبك يارخم:):)


ههههههه... هضحك واقولك بحبك واول ما نقعد ف مكان تفضلي قالبه وشك:)

وكل ما اسالك مالك تقوليلي مفيش بس شوف لو انا بصيت ع اى ولد انت هتعمل ايه

ساعتها وشى هيتقلب واقولك اتعدلى يا بت :):)

هتضحكى وتقوليلي احسن ... انا عايزة اضايقك عشان تعرف انى بغيير عليك:P :P

بحبك بقي:):)*_^


D: Dمش ناويه ترجعى بقي عشان الشمس بقت بتضرب ف عيني طول اليوم:):
D: D D: D P :P

No hay comentarios:

Publicar un comentario